به منظور تکریم حقوق مصرف کننده و رسیدگی به شکایات مشتریان گرامی سیستم جامعی برای رسیدگی به این امور در شرکت مقاومت یاران جاوید ایرانیان شکل گرفته است. مشتریان می توانند به یکی از روشهای زیر شکایات خود را به شرکت اعلام و منتظر دریافت پاسخ از سوی مدیران شرکت باشند.

شیوه های ثبت شکایت

شکایت

 

مشتری می توانید با ورود به وب سایت شرکت مقاومت یاران جاوید ایرانیان به آدرس Yaranjavid.ir فرم مربوطه را تکمیل کرده و شکایات خود را عنوان نماید. پس از ارسال فرم حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت به کارتابل مدیریت منتقل شده و پس از پیگیری حداکثر طی مدت ۲ روز کاری پاسخی مناسب به مشتری ارسال می گردد و یا در صورت لزوم مستقیما با وی تماس حاصل شده و نتایج پیگیری به وی اعلام می گردد.

تماس تلفنی

مشتری میتواند از طریق تماس با مرکز تماس مشتریان با شماره تلفن ۳۲۲۱۷۵۵۶-۰۶۱ و یا شماره موبایل ۰۹۳۸۶۵۵۹۰۰۵ طرح شکایت کنند.

مراحل رسیدگی

بعد از دریافت شکایت از یکی از روش های فوق، متن شکایت برای رسیدگی به مدیریت بخش خدمات پس از فروش جهت بررسی ارائه می گردد. سپس با مشتری تماس گرفته، در صورت نیاز توضیحات احتمالی بیشتر از ایشان دریافت می شود. روند رسیدگی به شکایات حدود ۲ روز کاری می باشد.