به منظور تکریم حقوق مصرف کننده و رسیدگی به شکایات مشتریان گرامی سیستم جامعی برای رسیدگی به این امور در شرکت مقاومت یاران جاوید ایرانیان شکل گرفته است. مشتریان می توانند به یکی از روشهای زیر شکایات خود را به شرکت اعلام و منتظر دریافت پاسخ از سوی مدیران شرکت باشند.
شیوه های ثبت شکایت
شکایت
مشتری می توانید با ورود به وب سایت شرکت مقاومت یاران جاوید ایرانیان به آدرس Yaranjavid.ir فرم مربوطه را تکمیل کرده و شکایات خود را عنوان نماید. پس از ارسال فرم حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت به کارتابل مدیریت منتقل شده و پس از پیگیری حداکثر طی مدت ۲ روز کاری پاسخی مناسب به مشتری ارسال می گردد و یا در صورت لزوم مستقیما با وی تماس حاصل شده و نتایج پیگیری به وی اعلام می گردد.