نحوه و شرایط پذیرش دستگاه :

 نحوه پذیرش و ارائه خدمات به مشتریان از دو طریق زیر انجام میشود …..

حضوری

• مراجعه به دفتر مرکزی خدمات پس از فروش شرکت واقع در اهواز و پذیرش دستگاه
• مراجعه به نمایندگان خدمات پس از فروش شرکت (سطح ۱ و ۲ و ۳ ) و پذیرش دستگاه و دریافت رسید.

غیر حضوری

۲-پذیرش تلفنی

در صورتیکه شرکت در شهر مشتری دارای نمایندگی خدمات پس از فروش نباشد خریدار باید با شماره تلفن۳۲۹۲۳۷۲۵-۰۶۱ تماس گرفته و عملیات پذیرش را تلفنی انجام داده و شماره رسید دریافت می کند سپس دستگاه را از طریق تیپاکس یا پست سفارشی با بسته بندی مناسب در حالی که حتما فاکتور خرید و کپی کارت ملی در جعبه گوشی قرار داده شود ، به شرکت ارسال کند. در این حالت مشتری حتما باید دستگاه را با ارزش واقعی بیمه کند تا در صورت وقوع هرگونه آسیب، خسارت مربوطه را از شرکت حمل و نقل دریافت کند و در غیر اینصورت شرکت هیچگونه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت. بعد از اتمام کار دستگاه توسط پست یا تیپاکس به آدرس مشتری ارسال خواهد شد.

۳-پذیرش آنلاین

در راستای رعایت بهداشت عمومی در شرایط حساس کنونی پذیرش به صورت آنلاین امکان پذیر شده است.لازم به ذکر است پرکردن فرم مربوطه به منزله پذیرش قطعی نمی باشد و کارشناسان ما برای پذیرش قطعی با شما تماس خواهند گرفت.

چگونه شناسه تلفن همراه (IMEI) را بدست آورید؟

  1. با شماره گیری کد دستوری #۰۶#*
  2. درج شده روی جعبه تلفن همراه
  3. از قسمت تنظیمات گوشی (Setting) وارد گزینه عمومی (General) شده و سپس در قسمت درباره تلفن (About Phone) گزینه وضعیت (Status) را انتخاب کنید. کد IMEI قابل رویت است.

پذیرش گارانتی

  • مثال: 09161781415
  • کد استان را وارد کنید. مثال : 06132252698
  • YYYY slash MM slash DD
  • YYYY slash MM slash DD